O nen@ desde que nace vai descubrindo o seu corpo, as súas partes, avanzando nas súas destrezas motoras e descubrindo os coidados necesarios que necesitamos para mantelo, alimentación saudable, hixiene, descanso... O curso pasado fómolo descubrindo coas cancións, bailes, xogos, hábitos de hixiene... Este curso reforzaremos máis contidos comezando pola nosa identidade sexual(sexo biolóxico), sen confundilo coa nosa identidade de xénero(apariencia, como nos sentimos, como actuamos, como nos relacionamos); a nosa cor de pel, coñecemos diferentes cores de pel e nos identificamos cunha delas; algunhas partes do noso corpo e a cantidade de cada unha delas; xogamos en Psicomotricidade, utilizando como recurso básico o noso corpo...
Páxinas
Etiquetas
A miña axenda
Alimentámonos
ALIMENTÁMONOS OU NUTRÍMONOS
Aliméntate ben
Aliméntate ben...
As miñas obras de arte
As nosas mascotas
BIBLIOTECA
Biblioteca Cóntame un conto
Biblioteca Creativa
Biblioteca Creativa. O meu anecdotario
Contame un conto
Cóntame un conto
Desccubrimos o corpo
Descubrimos o corpo
EACE
EDLG
EDUEMOCIONA
EDUsaúde
EDUsostibilidade
EMOCIÓNA-T
Escoitamos como les Biblioteca
IGUÁLA-T
INCLÚE-T
Microrrede
Nutriescolas
O máxico mundo das matemáticas
O meu anecdotario
O meu anecdotario Biblioteca As miñas obras de arte
O meu anecdotario Voz Natura
O meu anecdotario Voz Natura EDLG
O mundo das emocións
O mundo dos alimentos
Os bichos da horta
Os nosos nomes
PAISAXES EN PALABRAS
PAISAXES EN PALABRAS
PATAS PELUDAS
VIVARIUM
Volvemos ao cole
VOZ NATURA
Xogando coas palabras
sábado, 7 de novembro de 2020
DESCUBRIMOS O CORPO
O nen@ desde que nace vai descubrindo o seu corpo, as súas partes, avanzando nas súas destrezas motoras e descubrindo os coidados necesarios que necesitamos para mantelo, alimentación saudable, hixiene, descanso... O curso pasado fómolo descubrindo coas cancións, bailes, xogos, hábitos de hixiene... Este curso reforzaremos máis contidos comezando pola nosa identidade sexual(sexo biolóxico), sen confundilo coa nosa identidade de xénero(apariencia, como nos sentimos, como actuamos, como nos relacionamos); a nosa cor de pel, coñecemos diferentes cores de pel e nos identificamos cunha delas; algunhas partes do noso corpo e a cantidade de cada unha delas; xogamos en Psicomotricidade, utilizando como recurso básico o noso corpo...
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario